lawl

Efter att ha snittat 4 timmars sömn i en vecka med jobb varje dag 15-23 så går vi fullt ut och dygnar. Har helt jävla rubbad dygnsrytm och kan inte vända tillbaka den på ngt annat vis, så here goes. Ska nu försöka spela HoN med en Klappkanon emil thorin som började våran skyperkonversation med, jag citerar: "tjena mannen, brb ska bara kexxa" Wonderfull.
Jag börjar bli sanslöst trött på att veta att folk har kul, medans jag sitter i världens minsta by, med sveriges bästa restauranghögskola, en sjuhelvetes fin restuarang, förbaskat härlig personal och två muppar från norrland på praktik varav en av dessa börjar ha en jävlig hemlängtan.
Efter att ha snittat 4 timmars sömn i en vecka med jobb varje dag 15-23 så går vi fullt ut och dygnar. Har helt jävla rubbad dygnsrytm och kan inte vända tillbaka den på ngt annat vis, så here goes. Ska nu försöka spela HoN med en Klappkanon emil thorin som började våran skyperkonversation med, jag citerar: "tjena mannen, brb ska bara kexxa" Wonderfull.
Jag börjar bli sanslöst trött på att veta att folk har kul, medans jag sitter i världens minsta by, med sveriges bästa restauranghögskola, en sjuhelvetes fin restuarang, förbaskat härlig personal och två muppar från norrland på praktik varav en av dessa börjar ha en jävlig hemlängtan.
Carl-Jan sends his reguards, over and out.

Kommentarer
Postat av: JessicaB

Snart kommer du hem lillesnor!!!!!!! I CANT WAIT! :D

2011-05-23 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0