CHA CHA BLOGGEN

För några dagar sen när jag kom till jobbet på morgonen vid 8 tiden, trött som bara den och inte särskilt motiverad, Så hittar jag mina kläder ihopdragna med sånna där rackarns ståltrådar man drar ihop sopsäckar med. Det var den gode Anders som spelat mig ett spratt. Förjävla roligt när man är trött utav fan, fick spendera första tio minuterna av arbetsdagen åt att tvinna ut dessa för att sedan byta om.

Som det verkar så får jag och oscar besök i helgen av Hampus eriksson (god of douchebags), hans kusin och min käre tremänning jerry bäckström. Då blir det fest!

ska få låna ett metspö av anders i veckan och funderar på att kila ner till sjön att meta, han lånade ut det endast för att jag ska fiska mört till honom att ha som bete. Idag har the man made of cheese and love legat i solen och bränt sig, win! Och vi har även suttit ute på BRON och ätit glasstårta, gött som fan. Det är lätt 20 grader varmt här på dagarna, helt galet. Saknar kylan, myggen och sofia såklart! Anledningen till att jag skrev BRON med stora bokstäver var att alla här kallar det trapp, Det heter bro.

Fick även veta igår att en jag jobbar med, som heter ann-louise känner Björn Starrin AKA pölsa från smala sussie, Han har varit hennes kavaljer på ett bröllop där micke 13 var toastmaster! så jävla grymt.

Veckans uppdrag: Döp om ALLA era kontakter på telefonen som heter oscar till the man made of cheese and love. Eller bara oscar nymans, What so ever.

Carl-jan sends his reguards, over and out


Kommentarer
Postat av: mmmmmmmmmmmmmm

Ny mening börjar med stor bokstav. Namn likaså. PUSS

2011-04-18 @ 23:19:57
Postat av: JessicaB

VARFÖR SAKNAR DU INTE MIG?!?!?!?!?!

2011-04-23 @ 14:52:43
Postat av: johanna, 18 och gravid

smala sussie äger

2011-05-05 @ 18:52:18
URL: http://mostromjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0