skitdag.

Har haft en jävligt värdelös dag tbh. Ingen speciell orsak, bara trött och less. Har förövrigt fått reda på att en av mina kära hanledare Ann-Louise har fått reda på den här bloggadressen så det är väl bäst man håller sig i skinnet då och inte skriver något olämpligt. Ann-Louise är grythyttans egna Crazy-catwoman. Hon har 5 katter. Lite snålt med tanke på att hon är en crazy-catwoman, dessa brukar ju sitta på typ 200 ovårdade katter. Menmen. Hon är förövrigt snällast och mest pedagogisk av alla på gästis iaf! (hon bad mig skriva något snällt om henne)
Det börjar dra ihop sig till hemfärd snart och jag och oscar har gjort klart våran praktik och överlevt. Gud se skönt.
Förra veckan var lite av en kändisvecka när både den käre Carl-Jan, som alltid hälsar till er alla via den här bloggen. Var och åt. Söndagen samma vecka så står jag och gormar på i köket och kollar ut på bruncbuffén genom det lilla fönstret och sket typ ner mig när jag såg Leif Mannerström stå och lasta på äggröra på tallriken. I min lilla hjärna var det rätt coolt.
Har spenderat ungefär 2 timmar idag till att planera ett icensatt dödsfall till oskar, han stryker in på gästis och ska käka lunch och har drattat datorn i golvet med dongeln i och knäckt fanskapet. Passande nog så har mitt internet just tagit slut och vi bestämde oss för att samsas om hans internet den sista tiden. Så när han kvaddade sitt och mitt inte var påfyllt, så kunde vi inte fylla på mitt heller eftersom vi inte hade tagit oss ut på internet. Men på något jävla vänster lappade den jävla tjommen ihop dongeln och nu samsas vi om hans internet.
Har förövrigt tänkt länka en låt som jag dog en smula av skratt när jag hörde. Vilken jävla synk dom har lyckats med. http://www.youtube.com/watch?v=kspPE9E1yGM
Crazy-Catwoman and Carl-Jan sends his reguards.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det värsta är typ att den faktiskt är bra!

2011-05-13 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0