Världens mest aktiva bloggare.

Cha Cha bloggen! sitter ich väntar på att sofia ska ringa. Jag och min käre vän the man made of cheese and love. Hampus och jerry dök förbi på en litn kort visit över helgen och var med om en hel del äventyr. Fråga dom gärna om dessa bravader, Dom for ut på en promenad och skulle leta fest, kom tillbaka timmar senare, vettskrämda, med varsin pinne, en chiffersten formad som en mäniska och en grogg. Har aldrig sett två så rädda människor förut. En av praktikanterna här utäver mig själv och TMMOCAL har dragit tillbaka till skåne. Och då stiger ansvaret och vi får mer arbete! Börjar ha lite hemlängtan, får snart min onepiece hit <3. Saknar min sofia så sjuuult myclet, men halva tiden har gått och jag stortrivs här med mina överordnader i köket. Är ganska imponerad av tarja som jobbat på gästgivaregården i 37 år, Som servitris och frukostvärdinna. Har jobbat Brunch idag och haft tårtbakartävling. Sofia var enväldig och opartisk jurry och jag vann! HAHA :). Vi hade samma grund men olika dekorering. Bifogar bilder på facebook imorgon. Kommer även lite mer bilder då också på hur vi lägger här och metoder som används för att allt ska se exakt likadant ut när det serveras. Imorn är jag ledig och kära mormor fyller år, sofia bad mig hälsa grattis till henne men var ändå 99% säker på att jag skulle glömma det, vilket påhopp. Nu ska jag avrunda det här lilla inlägget och går och lägger mig! Vill infomera om att sofia ringde under tiden detta skrevs och har tagit drygt 1 timma att färdigställa. Lustigt vad man kan vara dålig på att multitaska!
Carl-jan sends his reguards, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0